Troonrede op de Arentschool

Tijdens de week van Prinsjesdag hebben wij (leerlingen van de Horizongroep 6 en 7) een troonrede voorbereid. Eerst hebben we geleerd wat Prinsjesdag inhoudt en hebben we een quiz gedaan om te kijken welke minister het best bij jou past. Vervolgens gingen we bedenken wat er al goed gaat en wat er nog beter kan op de Arentschool. Daarna hebben wij onze eigen troonrede geschreven en deze gepresenteerd aan de kinderen van de Horizongroep. De directrice en adjunct-directeur kwamen ook luisteren. Iedereen kwam met goede ideeën om de school beter te maken en we hadden ook bedacht hoe dat dan moet. We vonden het best spannend om te presenteren maar dat lieten we niet zien. Het was super leuk om dit te doen.

Hugo, Selah, Reza en Stella