Rommelpieten op de Arentschool

De leerkrachten waren er al bang voor. En ja hoor, vannacht was het dan zo ver: de rommelpieten brachten ook dit jaar weer een bezoek aan de Arentschool! Geen enkel lokaal is overgeslagen.

Vol spanning wachtten de kinderen met hun leerkracht voor de deur tot hun klas compleet was. En toen de deur eenmaal open ging…. wat een bende! Niet alle ouders weten dit en sommige kinderen houden dit ook graag geheim, maar de kinderen van de Arentschool kunnen ontzettend goed opruimen! Sommige lokalen waren al na 10 minuten weer helemaal spik en span!  Gelukkig hadden de Rommelpieten ook iets lekkers (een zak fruit) voor de kinderen achtergelaten. In sommige groepen stond er zelfs een bericht van de Rommelpieten op het bord.

Hieronder krijgt u een impressie van de rommel die we aantroffen aan de IJsclubstraat.