Kunstweken 2019-2020

Afgelopen maandag zijn we de Kunstweken begonnen op de Arentschool. Alle leerlingen van de Arentschool kwamen naar de locatie aan de Jaffahof voor de aftrap hiervan.

Dit deden we met de onthulling van een prachtig schilderij dat ons geschonken is door Caroline Bijvoet.

Haar kunstwerk mag tijdens en ook na de Kunstweken blijven hangen op de Arentschool aan de locatie Jaffahof.

De komende tijd gaan de leerlingen van de groepen 1 t/m 8 met juf Esther (kunstdocent) en meester Mark(Wetenschap en Techniek-docent), aan de slag om meer te leren over kunst en zelf prachtige kunstwerken te maken.

De Kunstweken worden afgesloten op dinsdag 18 februari. Ouders kunnen dan komen kijken naar de tentoonstelling. Deze start om 14.30 uur aan de Jaffahof en 15.00 uur aan de IJsclubstraat.

We wensen iedereen veel creativiteit toe!