Kerstontbijt en school gesloten

Vorige week dinsdag kwam het bericht dat alle basisscholen vervroegd kerstvakantie zouden krijgen per maandag 20 december. Ons geplande kerstdiner kon daardoor helaas niet doorgaan. Daarom hebben we op donderdag 16 december in alle klassen een gezellig kerstontbijt gehad. De kinderen kregen allemaal een door hen zelf versierde doos mee naar huis, waar zij op donderdag een heerlijk kerstontbijt van thuis in meegenomen hebben. Wat hebben de kinderen gesmuld terwijl zij luisterden naar het kerstverhaal!

Sinds maandag 20 december is de school dicht en hebben de kinderen vakantie. In de school wordt alleen de noodopvang verzorgd tot donderdag 23 december.

We wensen iedereen hierbij heel fijne feestdagen en een mooi en gezond 2022! We hopen elkaar weer terug te zien op dinsdag 11 januari!